Roma capoccia
Quanto sei bella Roma quand'e' sera
quando la luna se specchia
dentro ar fontanone
e le coppiette se ne vanno via,
quanto sei bella Roma quando piove.
Quanto sei bella Roma quand'e' er tramonto
quando l'arancio rosseggia
ancora sui sette colli
e le finestre so' tanti occhi,
che te sembrano dì: quanto sei bella.
Oggi me sembra che
er tempo se sia fermato qui,
vedo la maestà der Colosseo
vedo la santità der cupolone,
e so' piu' vivo e so' più bbono
no nun te lasso mai
Roma capoccia der mondo infame,
na carrozzella va co du stranieri
un robivecchi te chiede un po'de stracci
li passeracci so'usignoli;
io ce so'nato Roma,
io t'ho scoperta stamattina.
Picculi sciuri
Nall`occhi toi nun sacciu u culuri sacciu sulu ca mi fanu mpazziri quannu ti guardu mi chiedu se si daccussu bedda si veni cu mia picculu sciuri unni vai picchi vai in giru ni stu munnu si ti fimmassi sulu minutu ti naccuggissi ca c`è qualcunu qualcunu ca ti voli amari e nun si scanda di stamuri comu tu sai si po suffriri ma qualchi vota si po macari muriri comu iu pi tia, comu iu pi tia. nall occhi toi nun sacciu u culuri ma sunu beddi chiu ranni do mari chini di luci chini di suli no nun haiu mai chianciutu pir amuri ma fu da luci nall`occhi toi ca mi culpiu stu cori miu ora nveci tu non mi voi chiù mi fai capiri cu st`occhi ca tinni vai picculu schiuri unni vai picchì vai in giru ni stu munnu si ti fimmassi sulu minutu tinn`accuggissi ca c`è qualcunu qualcunu ca ti voli amari ma nun si scanda di st`amuri comu tu sai si po suffriri ma qualchi vota si po macari muriri comu iù pi tia, comu iù pi tia. comu iù pi tia, comu iù pi tia. comu iù pi tia, comu iù pi tia. comu iù pi tia, comu iù pi tia