Visualizza un messaggio singolo
Vecchio 20-07-2005, 19:52   #18
Franz64
Mukkista doc

L'avatar di Franz64

ubicazione: Canavese
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da bepin
PRIMO:
Non ho mai detto che IO non avrei pagato un'APE,
ma tlas gnanca smunute da paghelu, e TI 'd mutiv it nas (i miracui a sun rair )...salvo poi true 'na scusa par cariemlu a mi
Quote:
ho solo auspicato che in questo specifico contesto, periodo e occasione, l'avresti offerto tu.
apunto ...auspicasti bin...anche se il contesto a ma scapa 'na frisa
Quote:
Ed è venuto fuori quel che doveva venire fuori: 't l'as i brasin curt!!!!
...e gilindu inversamente prupursiunal ...i l'ai già ditlu...va fe 'n bagn a Sangun ...
Quote:
SECONDO:
Di vineria da aperitivi a Bardo ne ho vista una sola ed è quella davanti al maslè da basso di via Medail (detto "Cartier" per distinguerlo da quello di sopra - "Bulgari").
CUTT
boh, sarà cul li ...l'ultima volta a l'a 'nvelename ...
Quote:
Se ce ne sono altre, migliori, hai solo da dirlo (e solo tu puoi saperlo, ché le vasche in via Medail le fai tu, non io)
veramente i fas gnanca cule ...i vadu mai causa tropi turineis 'ntle bale
Quote:
Io conosco quella e solo quella, perchè dalla montagna (Melezet) scendo in città (Bavdo) solo per fare la spesa al CRAI e dai Giacomini
ah beh, alura ...ie fina l'Auchan a Rivoli , neh ...tra autostrada e presi, tses ancura 'n sal bun ...i sauta fora fina 'n cafè ...
Quote:
(e nen per andè a catè dui ettu 'd bignole da Ugetti, el crafen a merenda e piè 'l cafè da Miretti, che se 't sete, a vanta fe 'l mutuo par paghè). E andando da uno all'altro ci passo davanti.
tuti sti post 't cunosi ? ...e anche bin a smia ...ma alura ...tlas pruvaie tutti ...
Quote:
Quindi, sei pregato di non usare la classica tecnica stalinista di ribaltare le accuse ma di assumerti le tue responsabilità.
che a sariu cule da paghe da beive parche ti tlas decidu l'on ...a bel 'afe, 'ste responsabilità ...i l'hai 'namis che a l'ha fait 'n vut a la Madona 'd Pralormo e a vol che mi 'l cumpagna a pe da Cher a li ...stesa cilidrata tua, vanta che iv fasa cunose
Quote:
E peui co j'intra 'l Tor cun paghè l'aperitiu? A veul di che vuiautri goeb seve tuti verd me 'd gasije?
l'e parche 'n tifoso granata DOC douvria paghe da beive sensa fe tant cine ove si avverasse il miracul dla amissiun 'n serie A
Quote:
E peui, 'tses ti che ta staghe a Bardunecia "dauntaun" e nen mi, che stagu 'ndua l'afit a custa la metà
ma se a lu san a la Crusetta, che ta spendi mac la metà, at fan ancura amis ? ...ot mandu a ste cun i mandarin a mirafiur ?
Quote:
se duertu cula dal ces, e v'ddu 'l pian dal sul, 'l jafrò e 'l sommejè
che bela imagine ...ti 'n mudande che seta 'nsal ces 't varde le muntagne ...ma at dis gnente tua fumna ?...roba da ciamè la furestal e i pumpista
Cerea a W

Bmw R 1250 Gs Rally "Galadriel"
Franz64 non è in linea