![]() |
Garmin 276c firmware Upgrade 3.21
QUI
http://www.garmin.com/support/downlo...ils.jsp?id=528 Cosa č cambiato dalla vers.3.20 alla 3.21 Beta: * Added support for German tide stations. * Added support for more time zones. * Added support for NMEA BWC and extended DSC (DSE) sentences. * Added support for LakeMaster maps. * Added ability to select a particular map family when performing an address search. * Added ability to stop navigation from the Current Route page when in Automotive mode. * Improved accuracy of track log generation. * Improved readability of owner information text during powerup. * Improved USB transfers from MapSource. * Increased resolution of distance fields when in Marine mode. * Corrected shutdown that could occur when performing a TracBack in Automotive mode. * Corrected shutdown that could occur on the Line tab of the Map Setup page. * Corrected default Nearest Type selection on Position page. * Corrected display of map outlines. * Corrected functioning of Off Course alarm. * Corrected date display on Celestial pages. |
Quote:
provalo e poi mi dici se funziona. p.s. dopo fą anche i toast!!!!!!!!! :clock: |
Tutto ok...sembra migliore gią all'accensione...speriamo che abbia risolto il bug della velocitą registrata in nodi anche con navigazione stradale...
|
Patacca quando hai tempo mi mandi in mail quel paio di foto nella melma in alta risoluzione perfavore?..se le hai ovviamente :-*
|
Primo, io non avevo nessun BUG!!! velocitą in KM/h
secondo, se dal tuo nuovo avatar non mi togli sullo sfondo non ti mando una sega!!!! |
HAHAHA...stasera da casa provvedo col fotoscioppe...sicuro?..hai mai provato a consultare un track log nei dettagli?..nonostante avessi scelto l'impostazione km/hsul gps lą risultava in nodi..boh...
|
i nodi vigliac ce li ha sui peli del culo!!!
|
Tutti gli orari sono GMT +2. Attualmente sono le 09:46. |